Houd je van gezelligheid, spelletjes en een drankje?
Dinsdag 19 mei, van 13-15 uur, is er een spelletjesmiddag bij Mooie Boules.
Toegang en drankjes zijn gratis.
Aanmelden is niet nodig.
Je bent van harte welkom!
organisator: Lineke van Welt (Doopsgezinde gemeente) en Gerjanne de Vries (Lutherse kerk), in samenwerking met stichting Mooie Buurt.






