Dementie betekent steeds een beetje afscheid nemen.
Je krijgt te maken met verlies en rouw. Ook komt de vraag naar boven hoe het zit met dementie en euthanasie? Op deze avond willen zullen we samen kijken naar de antwoorden op de vragen die er zijn.
Dementie betekent steeds een beetje afscheid nemen.
Je krijgt te maken met verlies en rouw. Ook komt de vraag naar boven hoe het zit met dementie en euthanasie? Op deze avond willen zullen we samen kijken naar de antwoorden op de vragen die er zijn.
Organiseer je een activiteit en wil je die op Haarlem Ontmoet onder de aandacht brengen? Maak dan snel je eigen account aan! Samen maken we Haarlem nóg leuker.
Plaats nu